מטריד: פלסטיני מעזה מואשם בטרור וסיוע לחמאס

צבי טסלר No Comments on מטריד: פלסטיני מעזה מואשם בטרור וסיוע לחמאס

כתב אישום הוגש נגד שב"ח פלסטיני תושב נצרת החשוד בהעברת מיליוני ש"ח לארגוני טרור ברצועה הוגש היום לבת המשפט בבאר שבע. הלה עמלות בגובה עשרות אלפי שקלים שהיה גובה הן מהפועלים והן מהג'יהאד האיסלמי

צילום: elements.envato
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד נסים נצר, פלסטיני כבן 40 מרצועת עזה, בגין עבירות טרור, לאחר שהעביר לארגון הג'יהאד האיסלמי מיליוני שקלים לטובת תגמול למשפחות אסירים ושהידים.

מכתב האישום עולה כי החל משנת 2019 נצר, שהתגורר בנצרת באופן לא חוקי, נהג להעביר את משכורותיהם של הפועלים מעזה, שעבדו בישראל, בתמורה לעמלה לבני משפחותיהם בעזה. בסוף שנת 2020, יצר פעיל חמאס, קשר עם נצר וביקש ממנו לעבוד עמו. השניים סיכמו כי נצר יעביר את כספי הפועלים למפקדת הג'יהאד האיסלאמי בג'נין, על מנת שישמשו ככספי תגמול למשפחות אסירים ושהידים. במקביל, את סך הכספים שהעביר נצר, בניכוי העמלות, היה הפעיל מעביר לאשתו או אחיו של נצר בעזה והם היו מחלקים אותם למשפחות הפועלים.

בהתאם לסיכום אסף הנאשם בתקופה הרלוונטית כ- 4,000,000 ₪ והעבירם לארגוני טרור, זאת בתמורה לעמלות בגובה עשרות אלפי שקלים שהיה גובה הן מהפועלים והן מהג'יהאד האיסלמי.לנצר יוחסו עבירות של איסור פעולה ברכוש טרור; מתן שרות או העמדת אמצעים לארגון טרור וכניסה וישיבה בישראל שלא כדין. 



0 תגובות